Jumaat, 12 Julai 2013

Kami SUDAH menjana 4angka seminggu di VeMMA!

                                 
KAMI SUDAH ANDA BILA LAGI...JOM LA 

                                                  
"Kami sudah menjana 4angka seminggu di VeMMA - Online Biz No1 di Asia". 


Huishh... Ramaaaiiii rupanya yg sudah pun dapat merasa BUAT DUIT dgn bisnes VeMMA ni ye... Haa, yg diatas tu hanya dari Team V4U ye.. Anda jgn jeles, coz anda pun boleh juga... JOIN kami sekarang!! TERBUKTI!!
Sejak Bonus Frenzy diperkenalkan awal bulan November 2012, orang VeMMA ni gila-gila BUAT DUIT! Di rumah je, pakai phone dan laptop! Betul!! Dah Terbukti... Di Malaysia dan juga di Indonesia...
Apa dia FRENZY ni? Senang cerita, bila anda layak FRENZY, ini bermakna anda dah jana RM2ribu minggu itu... ada juga yg dapat DOUBLE FRENZY = RM4ribu... yg bestnya, hanya dgn mempromosikan kepada 3 orang!!! Mmg power, mmg lumayan.. Anda takkan nak TENGOK sahaja??

Begitulah Crazy (nya) Frenzy Bonus di VeMMA ni. Tiap minggu, bila melayakkan diri utk FRENZY, bonus yg bakal di terima oleh ramai usahawan dari rumah VeMMA adalah lebih kurang RM2ribu seminggu... Hebatkann?? Sudah tentu... Kami boleh, anda juga pasti BOLEH!

Tahniah diucapkan kepada mereka yg dah ber-FRENZY, dari atas kiri (ikut arah jam) di gambar: Sarina dari Alor Setar, Sharifah Zorina dari Penang, Zurinah dari Shah Alam, Mazlina dari Klang, Roslila dari Gombak, Dr Azizah dari Bangi, Rasyihah dari Shah Alam, Rosmawati dari Merlimau, Junaidah dari Selayang, Nuratikah dari Sabak Bernam, Pak Suhairil, Pak Mujiono dari Pekan Baru Indonesia, Bu Herlina dari Bandar Lampung Indonesia, Sete Dani dari Kajang, Habibah dari Miri, Harliza dari Semanggol. Dari tengah kanan: Hasmi & Basri dari Penang, Suzie Yazid dari Klang (Champion Frenzy V4U kali ini... tahniah) dan Masurah dari Klang.



Roslina Husin dari Jerteh                               
                 Norizan Jantan dari KL



Tidak lupa juga kepada 2 lagi peraih Frenzy yg terrr-cicir dari gambar di atas...



Success Coach:Ina Sali

Email:lingazlin@yahoo.com

mazlinalyna@gmail.com
fbook:ina sali
skype:lynalili772
Call/SMS: 010 895 8929

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...