Jumaat, 8 Februari 2013

Pelan Ledakan VeMMA - Buat Pasti Dapat!

*seperti yg dikongsikan oleh Executive Hasmi Hashim di Team V4U Skype meeting 28 Jan 2013*


Executive Hasmi dan Basri

Assalamualaikum dan selamat malam semua...
Jika anda sihat dan bersemangat laungkan OOOOO Yessss!!!

Terimakasih anakanda PL Rasyihah kerana memberi laluan buat saya pada malam ini. Tengah bersemangat berkobar ni.. Sabtu lalu baru selesai meeting dgn CEO kita Mr Kenneth Koh dan ada beberapa info yang mengujakan. Nak tau tak??

Vemma sedang meledak di seluruh dunia...Syukur kita dipertemukan dengan peluang hebat ini...bayangkan di mana kita 10 tahun dari sekarang...wow!!!
Malam ini saya bahagikan sharing saya kepada 4 bahagian:

1. Pencapaian Vemma terkini
2. Produk terbaru di pasaran
3. Pasaran baru
4. Pelan tindakan untuk kita

*Pencapaian VeMMA terkini:
1. Pinnacle pertama VeMMA di tabalkan Sabtu lalu Tom & Bethany Alkazin... hanya 9 tahun di VeMMA. 6000 cycle sebulan...RM 396,000 sebulan (tidak termasuk bonus2 lain lagi tuuu)...Kalau campur semua bonus mahu lebih 500,000 sebulan. wow!!
2. Ada 2 kenaikkan baru ke Star Royal Ambassador iaitu, Brad Alkazin (anak Tom Alkazin), dan Clay Jackson (upline Matt Morrow/upline kita jugak).....40000 cycle sebulan....RM 264,000. Brad tu baru berusia 26 tahun... huhu...memang hebat.

Yang lebih hebat Brad capai Rank ini dalam tempoh 9 bulan sahaja!!!! Memang giler!!!
3. Top Earner Herbalife iaitu Anthony Powell (dah 22 tahun di Herbalife) join VeMMA di bawah Matt Morrow. Semua network dia ikut serta...wow!!!! Hebat kan?? Kalau tidak masakan beliau sanggup meninggalkan apa telah ada di Herbalife. (Baca petikan berita ini di link ini: http://www.4v4u.org/2013/01/wow-semakin-ramai-nampak-peluang-di.html)

Ceritanya...beliau mengajak BK dan Matt berkongsi beli pesawat/kapal terbang peribadi. Sedangkan Mereka telah ada...BK ada 2 buah, Matt ada sebuah. Setelah berfikir....terus beliau ambil keputusan join VeMMA....lucu kan?? tapi benar2 kejadian hehe..

*Produk terbaru di pasaran Malaysia:
1. Verve akan berada di pasaran akhir Febuari nanti. RM360 utk 2 dozen. Inilah produk yg dinanti2kan oleh orang2 muda...Kita tembusi pasaran orang muda dgn Verve. Rangkaian Brad adalah pelajar kolej dan universiti dan produk mereka adalan Verve.Ramai pelajar yg berpendapatan USD20,000 sebulan...wow!! wow!!!

2. Vemma akan terus meledak dgn kemasukkan produk kesukaan ramai iaitu kopi dan teh tarik...percaya tak??? Kopi dan teh ini akan dilengkapi dgn antioksida, vitamin dan mineral seperti Premix....Lebih mudah utk kita kembangkan network dgn adanya rangkain produk ini nanti. Tunggukan kehadiran produk ini.

*Pasaran Baru:
Vemma terus berkembang di seluruh dunia...negara2 baru di Asia yang akan muncul adalah Thailand, Vietnam dan China...tunggu apa lagi??
Teruja tak???

Seterusnya....apa tindakan kita? Ramai yang telah berjaya...takkan kita nak melihat dan meraikan kejayaan orang sahaja. Masanya untuk kita naik dan berjaya...Letakkan apakah aktiviti harian, mingguan, bulanan kita mengikut PRIORITY. Lakukan yang URGENT and IMPORTANT dulu.

Seperti kata Brad "What u put in is what u get". Menurutnya lagi.. kita mesti ada Goal Setting, target mingguan dan harian, seterusnya ia akan membawa kita ke arah kejayaan.

Apakah rahsia beliau berjaya dalam masa sesingkat 9 bulan ini? Nak tau tak?

Cuba kita nilai diri kita...

Apakah impian dan matlamat kita untuk 6 bulan, 1 tahun, 3 tahun dari sekarang?

Senaraikan 10 perkara pertama yang kita lakukan setiap hari....cuba senaraikan sekarang....saya bg masa 1 minit.

OK...cuba lihat senarai 10 perkara itu....adakah ia membantu anda mencapai impian anda seperti pada impian dan matlamat anda??

itulah jawapannya....samada impian akan tercapai atau tidak...ia di tangan dan TINDAKAN anda. Impian tanpa TINDAKAN takkan kemana....betul tak?

Nak berjaya jangan banyak FIKIR tapi BERTINDAK!!!Nak tahu rahsia kejayaan Brad? Brad sangat menekankan TINDAKAN untuk kejayaan team beliau. Duplikasi apa yg beliau lakukan dan pantau setiap Member yang SERIUS untuk berjaya...sebab tu ramai yg berjaya.

Beliau mewajipkan semua networknya mengadakan 5 temujanji sehari...tidak kira secara individu atau kumpulan kecil...nah....itulah hasilnya SIMPLE. Katanya lagi..."Kalau kita anggap bisnes ni main2, income pun main2....tetapi kalau kita ambil serius, income BESAR dalam tangan"

Tanya diri kita sendiri adakah kita meletakkan PRIORITY, dan SERIUS dalam TINDAKAN untuk mencapai impian kita?

Saya faham, persekitaran, ekonomi dan situasi setiap tempat berbeza...tetapi kita MESTI punya TINDAKAN untuk berjaya seperti beliau...mengikut kesesuaian kita.

"Untuk itu, Saya dan PL Rasyihah telah memikirkan dan merangka 1 Strategi PALING SIMPLE dan mampu kita semua lakukan dan boleh di duplikasi oleh semua..."
Sangat SIMPLE..utk kita capai kejayaan bersama. Jika anda lakukan pasti berhasil. Nak tau???


*Pelan Tindakan untuk kita
Sebelum itu saya ingin refresh tentang PETA MINDA bisnes kita...sangat simple: JOIN > ENROLL > DUPLIKASI > SUKSES

Jangan susahkan perkara yang mudah. Apa yang penting selepas JOIN adalah ENROL dan DUPLIKASI itu sahaja. Soalannya bagaimana utk kita berjaya untuk ENROL...tentunya perlukan PROMOSI. Ingat, Setiap kita adalah CEO bisnes kita...betul?

Sebagai CEO...apakah kita harus takut2 dan berkira dalam soal promosi untuk kejayaan bisnes kita. Usahawan mesti sentiasa POSITIF dan BERANI...melakukan selagi terdaya dan mencuba semua kaedah...betul tak?


**INFO SETERUSNYA ADALAH KHAS UNTUK TEAM MEMBER V4U SAHAJA... JIKA ANDA BERMINAT UNTUK JOIN TEAM KAMI DAN JANA INCOME PASIF YG LUMAYAN DALAM MASA 3-6 BULAN, CONTACT ENROLLER ANDA UNTUK MENDAPATKAN BIMBINGAN DAN INFO LANJUT**

Success Coach:Ina Sali
Email:lingazlin@yahoo.com

mazlinalyna@gmail.com
fbook:ina sali
skype:lynalili772
Call/SMS: 010 895 8929

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...