Khamis, 7 Februari 2013

KENAPA SAYA MEMILIH VEMMA...?


ASSAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA BUAT SEMUA PEMBACA...

KESAH KALI INI YG SAYA INGIN KONGSIKAN BERSAMA..... 
KESAH SEORG GADIS YG SANGAT TABAH MENGHADAPIHARI-HARI MENDATANG...
DIHARAP SEMUA SUDI MEMBACANYA DAN RASA INSAF DAN BERSYUKUR ATAS NIKMAT SIHAT YANG TELAH DI ANUGRAHKAN OLEH NYA..

VeMMa Brand Patner
FARIDAH MURID

KENALKAN ADIK FARIDAH MURID..KITA IKUTI KESAHNYA....
***Segalanya bermula apabila saya disahkan menghidap  DERMATOMYOSITIS (Sejenis penyakit kecelaruan sistem autoimunne dimana ia menyerang kulit dan otot dan menyebabkan keradangan)..

Buntu dengan keadaan kesihatan yang makin terjejas, kerana keadaan diri saya berpotensi untuk tidak dapat terus berkerja makan gaji dan berniat untuk mencuba alternatif lain akhirnya saya berjumpa dengan iklan
"KERJA DARI RUMAH"..sesuatu menarik perhatian saya terus klik iklan tersebut. Tak lama selepas itu upline saya iaitu MAZLINA SALIKIN menghubungi saya dan menjelaskan dengan lebih lanjut tentang khasiat Jus Vemma...dan saya membaca beberapa testimoni beberapa orang yang telah berjaya dan sembuh daripada penyakit yang mereka hidapi.. Nampak kesungguhan beliau untuk membantu saya terus mendaftar sebagai Paid Member... Dan sebulan selepas itu saya terus upgrade bermula dengan single pack.... Apabila produk sampai dirumah saya, terus mencuba. setelah sebulan mengambil Vemma, saya telah rasakan ada tindakbalas positif kepada tubuh badan.. Batuk yang berpanjangan yang saya alami selama setahun telah berkurangan dan badan saya lebih bertenaga.. Alhamdulillah... semuanya atas IzinNya dan atas usaha yang berterusan.



ikuti kesah selanjutnya disini:-BERMULA-SEGALANYA

Kebetulan beberapa bulan selepas itu Vemma Asia menawarkan pakej istimewa untuk memulakan perniagaan...Sesuatu yang sangat menarik.. Hanya bermodalkan RM2052, saya terus upgrade kepada silver pack..




SEMOGA ADIK FARIDAH SENTIASA TABAH ,REDHO DAN DI BERI KESEMBUHAN OLEH-NYA...AAMIIN
Success Coach:Ina Sali
Email:lingazlin@yahoo.com
mazlinalyna@gmail.com

fbook:ina sali
skype:lynalili772
Call/SMS: 010 895 8929

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...