Isnin, 30 Julai 2012

Vemma Grand Showcase

ASSALAMUALAIKUM KEPADA SEMUA PEMBACA YANG DIHORMATI.

Semalam 29 julai 2012 aku menghadiri event VeMMA GRAND SHOWCASE di HQ JAYA ONE PJ. Kenapa aku perlu hadir dan mengikuti event tersebut?.. Sedangkan org lain sedang lena di pagi minggu,ya la bulan puasa kan...masing2 sambung tido selepas sahur dan solat subuh... tetapi aku tidak,aku bertindak utk menyertai event tersebut..
Jarak dari rumah aku di klang ke HQ Vemma tidak la jauh sangat.lebih kurang 20minit je.jalan pagi ni pun amat selesa buat aku memandu sorg ,lengang xder bnyk kenderaan di jln raya..Aku memang bersemangat kerana aku akan menimba ilmu dari mereka2 yg sedang dan telah BERJAYA.
PL Arshad Daza'dan gold leader Rashihah Nordin memang pasangan yg hebat dan mantop sebagai MC majlis tersebut.

Diamond leader Roslila Husin on stage memulakan acara bisnes preview VeMMA


5 Kunci Kejayaan Bisnes di Vemma Grand Showcase hari ini oleh Executive Hasmi Hashim.
Memang terbakar dengan presentation Executive Leader Hasmi Hashim....takut adalah musuh kejayaan! 
mantap...kak mie punya talk...memberi motivasi yang tinggi buat saya...(cite pasal bercinta buat sume org hilang mengantuk...hehe) pape pun kak mie terbaeeekkk.. 



Perrrggghhhhh !!!! MEMENG   BERTENAGA MANTOP-MANTOP !!  PLATINUM RASYIHAH SHAMSUDIN.
ASAL AMIK GAMBAR JE NGANGA...HEHEHHEEE.....


DIAMOND LEADER RIDZUAN MAMAT. Minda JUTAWAN vs Minda Cendawan...


JUTAWAN VeMMA KE 2 SITI FAZILLAH.
kunci kejayaan adalah melakukan apa yang ramai orang TIDAK lakukan. ....trima kasih yg teramat sangat kepada network2 yang ..."BELEIVE to SEE" not "SEE to BELEIVE" telah berjaya dlm BIZ VEMMA ni....jika tidak, pasti kita tidak ...dapat menikmati kehebtan BIZ ni yg mampu memberikan pendapatan yg sangat berbaloi baloi .... :)



JUTAWAN VEMMA PERTAMA ASIA NUR SALEHIN ISMAIL.


Young People Revolution. You don't have to be smart to make money! Just to be at the right place, right time with the right people. 


APA AKU NAK CAKAP HA..... ?? HEHEHEE..
RASIHAH NORDIN GLOD LEADER DAN MC YG SANGAT HEBAT !!


kebersamaan dan rasa kasih sayang membuat kami tidak berpaling lagi.... teruskan REMPITTT !!! 



Bijaklah menilai peluang yg ada depan mata...kerana anda tentukan apa yg anda mahu.. Kami dah bertindak...dan kami dah buktikan kami berjaya.. ANDA!!!!!.. 



THINK POSITIF. BERIKAN RUANG UNTUK IMPIAN,JANGAN MENGALAH DENGAN MASALAH... HIDUP KITA, KITA YG TENTUKAN... KAN KAN !!



LEADER-LEADER MEMBERI KAN KATA-KATA SEMANGAT

Saya berkongsi pengalaman tentang kehebatan  produk Vemma.baca blog saya untuk keterangan lanjut.. http://inasali.blogspot.com/2012/07/saya-dan-vemma.html

Sebelum berpisah kami abadikan kenangan bersama.
Stay Strong Stay Positif... Bersama team di HQ PJ dan Jutawan...Syukur Alhamdulillah bukan sekadar janji.. Tapi PASTI.. ♥ ..RUGINYA SIAPA YG TK AMBIL PELUANG NI.... 


Bersama Team yg tersayang "BELIEVE YOU CAN".. Think Big, Think Positive...Dream Big and NEVER GIVE UP" Luv uols. Kami dr pelbagai latar belakang tapi bertemu dan saling menyokong antara satu sama lain....Terima kasih ya Allah temukan kami di Vemma...anda nak...jom la joint bersama2 kami 




Bersama Jutawan Wanita Vemma ASIA pertama Adilla Zakariah (Siti Fadzilah) Now living the dream... I believe i also can.. whatever it takes.. InsyaAllah... :)
Give yourself permission to Dream Big...Remember!!! Small Dream Hv NO MAGIC... !!!! 
LUV U MOMMY Dilla :)



SEMPAT LAGI 2 KAMI BERPOSING..JANGAN JELESSS !!

Bersama JUTAWAN VEMMA Norsalehin Ismail dan rakan2 ...Alhamdulillah Bangga berada di bawah naungan bisnes VeMMA Malaysia... Biz terhebat masa kini di mana pelan dia cukup2 adil utk kita semua. Syukur kepada Allah bukti kejayaan semakin menyerlah dan tak dapat nak pertikaikan lagi. Ayuh sertai kami utk menuju puncak.!

SEBELUM BERPISAH KAMI MENYANYIKAN LAGU BERSAMA-SAMA...NIKMATILAH....
Biar ku menjadi lilin ~ pelangi~


Beri RUANG utk diri ,jangan mengalah dengan MASALAH !
Success Coach:Ina Sali
                                                                                                                                                                                      Email:lingazlin@yahoo.com
fbook:ina sali
skype:lynalili772

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...