Rabu, 16 November 2011

HATI SENANG TANPA HUTANG


HATI SENANG TANPA HUTANG

Berapa ramai yang sepatutnya boleh hidup lebih bahagia, sihat, kaya dan berjaya hari ini tetapi memilih untuk hidup biasa atau hidup penuh dengan kekecewaan, kesempitan, penderitaan dan sentiasa di kelilingi oleh masalah yang tidak pernah putus-putus...
(Dr Azizan Osman)


PERCAYALAH BAHAWA HAKIKATNYA SEMUA ORANG
DICIPTA UNTUK MENIKMATI KEKAYAAN, KEJAYAAN DAN KEBAHAGIAAN!!


Salam Lumayan semua pembaca...
Saya Ina Sali. Seorang yang melalui kehidupan yang biasa-biasa saja dari kecil hinggalah dewasa. Bagaimanapun gaya hidup saya, mengalami PERUBAHAN YANG BESAR sejak saya menemui PELUANG HEBAT di internet pada tahun 2011.

Sebelum ini saya HANYA mengimpikan sesuatu yang LUARBIASA dalam hidup tapi saya tak nampak sebarang jalan untuk mencapainya. Saya matikan angan-angan saya hanya sebagai 'impian' semata-mata. Lagipun apalah yang boleh saya buat... saya bukannya anak orang kaya untuk kembangkan perniagaan keluarga.

Suatu hari semasa melayari internet, saya terjumpa dan klik iklan yang menawarkan kerja dari rumah. Saya daftar saja dengan hasrat nak tahu lebih lanjut. Sejak itu, saya sering dapat email penerangan dan ia membuatkan saya teruja untuk sertai bisnes hebat ini.

Bestnya dengan bisnes ini.. saya nampak potensi diri dan yakin saya boleh capai semua impian 'mat jenin' saya selama ini. Tak susah pun.. dengan hanya iklankan website saya mampu kembangkan empayar bisnes malah wariskannya nanti. Tak payah dah nak kumpul kenalan dan saudara mara sebagai prospek atau simpan stok menimbun di bilik belakang..Ala.. saya pun tak pandai internet.. buta komputer tapi saya dibimbing sepenuhnya. Nak ngan tak nak je..

Kelemahan saya tak pandai jual-jual, pujuk2 orang membeli malah skill komunikasi saya juga teruk. Tapi saya tak perlu risau apa2 dengan bisnes ini sebab 80% kerja2 follow-up sistem akan bantu. Sedar-sedar prospek akan hubungi nak tahu lebih lanjut/ tanya macamana join bisnes saja. Simple kan.. Ini juga peluang untuk anda melihat sesuatu yang baru. Jika anda SERIUS ingin memperbaiki hidup anda, keluarga anda dan masa depan anda.... dapatkan penerangan lengkap bisnes ini dengan menghubungi saya.






Nursalehin(Jutawan Vemma Asia)

Saya boleh dihubungi utk INFO lanjut:
Gold Leader & Success Coach:Ina Sali
Email:lingazlin@yahoo.com
mazlinalyna@gmail.com
fbook:ina sali
skype:lynalili772
Call/SMS: 010 895 9829

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...